Morgenmøde i G-KRAFT-huset
I kontorfællesskabet G-kraft sidder ca. 35 iværksættere/ejerledere, som hver fredag mødes til morgenmøde kl. 9.00 – 10.00.
Denne fredag har fået en makeover – denne uge er det nemlig ikke bare et morgenmøde – det er Sommerfest Edition: À la Française i G-Kraft!
Vi bytter den sædvanlige agenda ud med franske vibes, sommerstemning og lidt ekstra “joie de vivre”.
Forvent hyggeligt selskab, gode grin og en snert af Paris midt i Silkeborg.
Bon appétit & bienvenue til en morgen lidt udover det sædvanlige. Morgenmødet er en del af G-kraft sommerfestens program, som er hele den 19. juni.
Morgenmøderne er kun for iværksættere i huset.
