Salg af serviceydelser

Sådan løser du de særlige salgsudfordringer, der følger med, når produktet ikke er fysisk.

“Salg er salg”, vil mange måske sige, men salg af rådgivning og serviceydelser er alligevel anderledes. Kundens købsproces er ofte mere kompleks, salget er mere tillidsbaseret, og sælgerens ekspertrolle stiller særligt store krav til kommunikationen.

Få konkrete redskaber, der kan hjælpe dig med at brænde mere igennem på kundemøderne.

Vi kommer omkring emner som:

  • Hvad betyder tillid for dit salg, og hvordan skabes den gode relation?
  • Hvordan adresserer du de behov, kunderne ikke selv er klar over, de har?
  • Hvordan præsenterer du din løsning optimalt?
  • Hvordan nudger man kunden til at tage ejerskab (og købe)?
  • Hvordan transformeres tilfredse kunder til ambassadører?

Dagens oplægsholder er Jens Lassen fra virksomheden Ekspansion. Jens har lang erfaring med salg, eksport, international vækst, strategiprocesser og kompetenceudvikling fra virksomheder som Abena, LINAK og Stark.

Arrangementet gennemføres i samarbejde med:
             

Tid og sted:
28. maj 2021
kl. 8.00 – 9.00

Online via MS Teams
Vi sender link til deltagelse dagen før mødet.

Målgruppe:
Iværksættere og mindre virksomheder

Pris:
Gratis og åbent for alle



Spørgsmål – kontakt:

Jan Kuipers Tlf. 5361 8016

Skriv til mig

Menu